Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Κινείται νομικά ο Βασιλειάδης!!

Ο Κώστας Βασιλειάδης γνωστοποίησε πως θα κινηθεί νομικά κατά της Μπιλμπάο προκειμένου να διασφαλίσει τις 240.000 ευρώ που του χρωστάει ο ισπανικός σύλλογος. Διαβάστε γιατί επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στην Τουρκία, παρόλο που είχε προτάσεις από Ισπανία και Ρωσία.

Αναλυτικά:

«Από την Μπιλμπάο μου χρωστούν 240.000 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στους μισθούς έξι μηνών. Ξέρω ότι και οι συμπαίκτες μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση. Επικοινώνησα με δικηγόρο στην Ισπανία για να πάρει η υπόθεση το δρόμο της. Ο ατζέντης μου έχει στείλει πάρα πολλά e-mails στη διοίκηση αλλά εκείνοι απαντούν ότι δεν έχουν χρήματα».

Όσον αφορά την μεταγραφή που πήρε το καλοκαίρι στην Εφές σημείωσε:

«Είχα μία πολύ καλή πρόταση από την Εφές, ο Οκτάι Μαχμούτι μου είπε ότι με θέλει κι ότι μπορώ να βοηθήσω την ομάδα. Μάλιστα, είμαι πολύ κοντά στην Ελλάδα και την πόλη μου, μόλις 30 λεπτά με αεροπλάνο.

Το καλοκαίρι είχα πρόταση από την Κάχα Λαμποράλ, αλλά ξέρετε πως είναι τα πράγματα μεταξύ του Μπιλμπάο και της Βιτόρια. Επίσης είχα μία πολύ καλή πρόταση από τη Ρωσία, ωστόσο επέλεξα την Εφές». Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: