Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

«Όλα είναι μια σκευωρία»

Ως σκευωρία χαρακτήρισε τις κατηγορίες πως κάποιοι παίκτες της Νίκης Βόλου και του Ηρακλή έστησαν τη μεταξύ τους αναμέτρηση τον περασμένο Μάιο στα πλέι οφ της Football League ο Γιώργος Βέρτζος.

«Όλα είναι μια σκευωρία»
Ο νυν παίκτης του Απόλλωνα Σμύρνης και την περυσινή περίοδο των Βολιωτών έκανε παρέμβαση στην εκπομπή «Δίκη στον ΣΚΑΪ», όπου την περασμένη εβδομάδα έγινε η σχετική καταγγελία από τον γενικό αρχηγό των Θεσσαλών, διαψεύδοντας κατηγορηματικά πως στήθηκε η συγκεκριμένη αναμέτρηση και πως μίλαγε με τον Γιώργο Παπαδόπουλο μόνο για διάφορα άλλα θέματα της ομάδας.

Αναλυτικά: «Θέλησα να παρέμβω, γιατί όλα αυτά είναι μία σκευωρία. Βλάπτει την ψυχολογία μου, την υπόληψη και τη φήμη μας. Τα λέω με λύπη. Ο κύριος που είναι στο πάνελ και τον βλέπω για δεύτερη φορά, μας έχει τρελάνει. Ουδέποτε έχω καταθέσει σε αυτόν τον κύριο τίποτα. Ο κύριος προσπαθούσε να μου κάνει ραντεβού για να μάθει πράγματα για τους συναδέλφους μου. Μου έκανε τον φίλο και τον πίστεψα. Με λύπη μου το λέω αυτό. Είμαι ευκολόπιστος.

Εγώ έχω να πω ότι ουδέποτε υπήρχε στημένο ματς, γιατί μιλάμε για ένα ματς με τον Ηρακλή, που δεν έχω καμία σχέση, γιατί δεν έπαιζα. Σε αυτό το ματς πήγαμε με 13-14 ποδοσφαιριστές. Ήταν αδιάφορο για μας, γιατί είχε τελειώσει η άνοδος. Πήγαμε αυθημερόν. Να δείτε πως σκέφτονται οι διοικούντες.

Έχω μιλήσει με τον κ. Παπαδόπουλο. Με ήθελε για άλλα θέματα και με ρωτούσε συνέχεια γι’ αυτούς τους ποδοσφαιριστές. Προσπαθούσε να μου πιπιλήσει το μυαλό για πράγματα που δεν ήξερα. Το μόνο που έχω κάνει, ως πρώην αρχηγός, γιατί δεν μου άρεσε η πίεση, ήταν να βγαίνω μπροστά εγώ για τα παιδιά, να ζητάμε τα λεφτά μας και άλλα πράγματα.

Ουδέποτε μίλησα και αποκάλυψα κάτι για το ματς με τον Ηρακλή. Ο κ. Παπαδόπουλος προσπαθούσε συνεχώς να μάθει πράγματα από μένα. Όταν με ρώταγε ότι είχε αποδείξεις ο πρόεδρος για το συγκεκριμένο παιχνίδι, του έλεγα αν ευσταθούν να πάει στις αρχές. Εμένα τι με ενδιαφέρει; Οι συναθλητές μου είναι ‘καθαροί’. Είναι απαράδεκτο. Εμένα με έχουν παγιδέψει σε ένα απίστευτο πράγμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: