Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Μίτσελ: «Το πρόβλημα μάλλον είμαι εγώ»

Απογοητευμένος με την σημερινή προσπάθεια του Ολυμπιακού απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης παρουσιάστηκε ο Μίτσελ, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για το αποτέλεσμα (0-0). Τι ανέφερε για την διαιτησία.

Μίτσελ: «Το πρόβλημα μάλλον είμαι εγώ»
Την ευθύνη για την απώλεια βαθμών του Ολυμπιακού στην Τρίπολη ανέλαβε ο Μίτσελ.

Ο τεχνικός των Πειραιτών τόνισε την αδυναμία της ομάδας να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες της, ενώ δεν παρέλειψε να δώσει συγχαρητήρια στον Αστέρα και τον προπονητή του, Στάικο Βεργέτη.

Αναλυτικά, τα λεγόμενά του στην συνέντευξή Τύπου:

Αν ήσασταν προπονητής του Αστέρα τι θα μας λέγατε τώρα;
«Θα ήμουν ευχαριστημένος γιατί οι παίκτες μου θα είχαν κάνει καλή δουλειά και θα είχαν καταφέρει να μην χάσουν παίζοντας με δέκα παίκτες».

Κρατήσατε δυνάμεις για το παιχνίδι της Τρίτης;
«Δεν έχουμε κρατήσει τίποτα. Ιδέα μου είναι να βάζω τους καλύτερους παίκτες γιατί το σημαντικότερο παιχνίδι είναι αυτό που παίζουμε αυτή την στιγμή. Μας έλειπαν παίκτες και δεν είχαμε το περιθώριο να κρατήσουμε παίκτες».

Για τρίτο εκτός έδρας παιχνίδι η ομάδα δεν κερδίζει πιο είναι το πρόβλημα;
«Το πρόβλημα μάλλον είμαι ο ίδιος. Σήμερα για παράδειγμα μου τελείωσαν οι ιδέες σε ένα παιχνίδι που είχαμε κάνει παραπάνω από 30 σέντρες, 4-5 ευκαιρίες για γκολ. Ήμασταν οι κυρίαρχοι στο παιχνίδι, αλλά δεν μπορέσαμε να τελειώσουμε τις φάσεις».

Είναι φανερό ότι στον Ολυμπιακό υπάρχει πρόβλημα με ομάδες που παίζουν κλειστά. Υπάρχει τρόπος για να διασπά ο Ολυμπιακός τόσο κλειστές άμυνες;
«Η γνώμη μου είναι ότι το πρόβλημα δεν είναι να ξεπεράσουμε τις κλειστές άμυνες. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούμε να τελειώσουμε αυτές τις φάσεις. Ή κάνουμε κακές σέντρες ή κάνουμε κακά σουτ. Το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν διασπάμε τις κλειστές άμυνες, αλλά ότι δεν μπορούμε να τελειώσουμε τις φάσεις. Καταφέρνουμε να περάσουμε τις γραμμές του αντιπάλου, όμως, δεν καταφέρνουμε να ολοκληρώσουμε και να πετύχουμε το γκολ. Δεν είναι ένα πρόβλημα που εμφανίζεται εκτός έδρας, παρόλο που τα αποτελέσματα δείχνουν ότι εμφανίζεται εκτός έδρας.

Στο παιχνίδι με την Βέροια βάλαμε δύο γκολ στα τελευταία λεπτά παρόλο που είχαμε πολλές ευκαιρίες για να βάλουμε κι άλλα γκολ. Με τον ΟΦΗ βάλαμε τρία γκολ ενώ είχαμε 10-12 ευκαιρίες για γκολ. Το πρόβλημα μας είναι ότι δεν μπορούμε να ολοκληρώσουμε τις φάσεις και όταν θέλουμε να αντιδράσουμε τα πράγματα είναι δύσκολα. Ενώ είμαστε κυρίαρχοι και στις δύο περιοχές, έχουμε πολλές λύσεις, έχουμε ευκαιρίες για γκολ και δεν μπορούμε να τις ολοκληρώσουμε. Είναι άσχημο για μία μεγάλη ομάδα όπως εμείς να έχουμε αρκετές ευκαιρίες και να μην σκοράρουμε. Αυτό μπορεί να σημαίνει ή ότι εγώ επιλέγω λάθος τους ποδοσφαιριστές ή εκείνοι δεν έχουν την ένταση να ολοκληρώσουν. Μάλλον είναι το πρώτο».

Μπορεί να χρειάζεται μεταγραφή;
«Όχι γιατί όταν κερδίζουμε σημαντικά παιχνίδια ποτέ δεν ζητάω παίκτες.

Σας απάντησα στην ερώτηση σας, όμως, δεν είχα καταλάβει το νόημα. Θα ήθελα να καταλάβω γιατί κάνατε την ερώτηση».

Δεν είδατε τίποτα άσχημο εσείς; Τα είδατε όλα καλά;
«Πείτε ξεκάθαρα τι θέλετε».

Ο διαιτητής δεν ήταν εμφανώς υπέρ του Ολυμπιακού;
«Αυτό ήταν. Σας πείραξε. Πέρσι δεν με ρωτήσατε όταν στο τελευταίο λεπτό δεχτήκαμε γκολ από οφσάιντ στο τελευταίο λεπτό. Ποτέ δεν σχολιάζω τον διαιτητή και τώρα κατάλαβα γιατί ήταν η ερώτηση. Πραγματικά θαυμάζω την δουλειά του προπονητή του Αστέρα και την δουλειά που κάνουν οι παίκτες του. Αν ήσασταν πιο ξεκάθαρος από την αρχή θα είχαμε τελειώσει νωρίτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: