Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Τέβες: «Έχω αλλάξει νοοτροπία»

Τέβες: «Έχω αλλάξει νοοτροπία»
Έτοιμος να τα δώσει όλα προκειμένου να πάρει η Μάντσεστερ Σίτι τη νίκη κόντρα στην Ρεάλ Μαδρίτης στο «Etihad», στο πλαίσιο του Champions League, είναι ο Κάρλος Τέβες. Ο επιθετικός των «πολιτών» τόνισε ότι αυτό που τον ενδιαφέρει δεν είναι η προσωπική του απόδοση, αλλά οι εμφανίσεις της ομάδας συνολικά.

«Πρέπει να παίξουμε πολύ καλά για να πάρουμε αυτό το παιχνίδι και αυτό από μόνο του μας πιέζει ιδιαίτερα. Δεν θα πιεστώ περισσότερο, σκεπτόμενος ότι πρέπει να κάνω τη διαφορά στον αγωνιστικό χώρο. Ούτε με ενδιαφέρει αποκλειστικά το πώς παίζω εγώ. Έχω αλλάξει νοοτροπία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο δυνατό», σημείωσε αρχικά ο «απάτσι», ο οποίος πρόσθεσε στη συνέχεια:

«Ίσως σε αυτό με έχει βοηθήσει και το γεγονός ότι έχω την οικογένειά μου εδώ και νιώθω πολύ χαρούμενος. Δεν στενοχωριέμαι πια για όσα με στενοχωρούσαν πιο παλιά. Έχω συγκεντρωθεί στη δουλειά μου. Η προπόνηση και τα παιχνίδια είναι το μόνο που με απασχολεί αυτό το διάστημα».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: