Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Τον Μανόλο τσεκάρει ο ΠΑΟΚ

Ο «τρελός του χωριού» αποκαλύπτει πως και ταξίδι για πάρτη του Ισπανού έχουν κάνει οι «ασπρόμαυροι» που τσεκάρουν τερματοφύλακα για την ενίσχυσή τους.
«Παρακαλώωω;», είπα ναζιάρικα, αφού πρώτα βεβαιώθηκα ότι πάτησα το πράσινο κουμπί του κινητού μου. Δυστυχώς, όμως, ούτε αυτή τη φορά δεν μου τηλεφώνησε γκόμενα...

«Ο τρελός του χωριού εκεί;», με ρώτησε κοφτά ένα παλικάρι που μου τηλεφώνησε από την Κύπρο για να ρίξει τη ρουφιανιά του. Αφού μαζεύτηκα και διόρθωσα τις φωνητικές μου χορδές για να μην έχουμε τίποτα παρεξηγήσεις, εκτυλίχθηκε ο παρακάτω διάλογος:
Κύπριος: «Κατ' αρχάς, συγχαρητήρια για την εκπομπή σου».
Τρελός: «Δεν έχω εκπομπή, ρε φίλε. Μια σελίδα μου έχουν δώσει στη "SportDay" για να γράφω τα δικά μου».
Κύπριος: «Το ίδιο κάνει. Ακου τώρα γρήγορα, γιατί γράφει το κινητό και πληρώνω. Η Πάφος έχει τεράστια οικονομικά προβλήματα και πριν βαρέσει κανόνι, ψάχνει να δώσει παίκτες της τον Γενάρη. Ακόμα και τσάμπα. Ο ΠΑΟΚ που τσεκάρει εδώ και μήνες τερματοφύλακα παρακολουθεί τον Μανουέλ Ρέινα Ροντρίγκεθ».
Τρελός: «Πώς τον είπες τον περίεργο;».
Κύπριος: «Πες τον Μανόλο και καθάρισες. Ετσι τον ξέρουν όλοι. Δύο άνθρωποι του ΠΑΟΚ τον είδαν από κοντά τον περασμένο μήνα, στον αγώνα με τον Εθνικό Αχνας».
Τρελός: «Είναι καλός, ρε συ;».
Κύπριος: «Δεν είναι για Μπαρτσελόνα, αλλά έχει παίξει χρόνια στην Πριμέρα, είναι 27 χρόνων και την κάνει τη δουλειά. Από ό,τι ξέρω, βέβαια, δεν είναι ο μοναδικός τερματοφύλακας που τσεκάρει ο ΠΑΟΚ».

Τρελός: «Εντάξει, φιλαράκι, ευχαριστώ. Κάτσε να σου δώσω κι εγώ μια ρουφιανιά. Κάτι μου λέει ότι ο Παναιτωλικός δεν θα πάρει μόνο τον Μελισσά από την Πάφο, αλλά και τον Πετκάκη. Σι γιου λέιζερ».sday gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: