Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Τίτλοι τέλους για Νέστα

Την πρόθεσή του να αποσυρθεί από την ενεργό δράση το ερχόμενο καλοκαίρι, αποκάλυψε ο Αλεσάντρο Νέστα, τονίζοντας πως πρώτα επιθυμεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα με τους Μόντρεαλ Ίμπακτ.

«Πιθανώς αυτή είναι η τελευταία μου σεζόν. Σκέφτομαι σοβαρά να αποχωρήσω από την ενεργό δράση. Πριν, όμως, θέλω να κατακτήσω τίτλο με την ομάδα του Μόντρεαλ, αφού είμαι πολύ ικανοποιημένος από το κλίμα που έχω συναντήσει εδώ. Έχω δεθεί με τους συμπαίκτες μου και την ομάδα αυτή και θέλω να αφήσω μια ευχάριστη ανάμνηση πριν αποχωρήσω», είπε χαρακτηριστικά ο Νέστα.

Αν και είναι πρόωρο να σκεφτεί το μέλλον του, ο Νέστα δείχνει να έχει ξεκάθαρες ιδέες. «Στον Καναδά υπάρχουν πολλοί ενδιαφέροντες ποδοσφαιριστές και θα ήθελα να τους δώσω τις συμβουλές μου. Συνεπώς, είμαι πρόθυμος να ακολουθήσω καριέρα προπονητή. Όχι αμέσως, πάντως. Μόλις κρεμάσω τα… παπούτσια μου, θα μου προσφέρω δύο χρόνια διακοπών στο Μαϊάμι. Έχω ανάγκη… αποτοξίνωσης, μετά από τόσα έντονα χρόνια στον κόσμο του ποδοσφαίρου», τόνισε ο Αλεσάντρο Νέστα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: