Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Χάουαρντ: «Δεν είχα δυνάμεις…»

Στην κακή φυσική του κατάσταση απέδωσε ο Ντουάιτ Χάουαρντ σε μεγάλο βαθμό τη φετινή πορεία των Λέικερς, που πασχίζουν να μπουν στα play offs.

Χάουαρντ: «Δεν είχα δυνάμεις…»

«Πρέπει να έχεις ενέργεια κι εμένα αυτή είναι η δουλειά μου. Δυστυχώς δεν είχα τις δυνάμεις που θα ήθελα κι αυτό μας στοίχισε. Ξέρω πόσο πιο αποτελεσματικός θα είμαι όσο φτάνω στο επίπεδο που θέλω. Κι ακόμη δεν είμαι καν κοντά σε αυτό που μπορώ», τόνισε ο σέντερ των Λέικερς, που είχε υποβληθεί σε επέμβαση στη μέση πέρυσι την άνοιξη και έμεινε εκτός δράση για έξι μήνες.

«Δεν πρόλαβα να λάβω μέρος στην προετοιμασία και είναι δύσκολο να βρεις τη φόρμα στο στη διάρκεια της σεζόν, με συνεχή παιχνίδια και ταξίδια. Μπορούσα να παίζω 45-48 λεπτά σε κάθε ματς και στην αρχή μετά από 5-6 κατοχές κουραζόμουν. Δεν είχα δυνάμεις, ειδικά για την άμυνα. Πιστεύω πως όσο περνά ο καιρός θα είμαι και καλύτερα», πρόσθεσε.


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: