Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Από ball boy στο Euro… αμυντικός-σκόρερ στον ΠΑΟΚ!!

Ο Μιγκέλ Βίτορ εξιστορεί στην ιστοσελίδα του ΠΑΟΚ πώς από ball boy στον τελικό του Euro 2004 έφτασε να αγωνίζεται στον ΠΑΟΚ.

Από ball boy στο Euro… αμυντικός-σκόρερ στον ΠΑΟΚ
Στον τελικό του Euro 2004, στα 14 του, ήταν ball boy και είδε τον Κατσουράνη και τον Βρύζα να σηκώνουν το τρόπαιο απέναντι στην ομάδα της χώρας του. Η μοίρα τα έφερε έτσι, ώστε εννιά χρόνια μετά ο Μιγκέλ Βίτορ να συνεργαστεί μαζί τους στον ΠΑΟΚ, μετά από δύο φλερτ που δεν είχαν καταλήξει σε γάμο.

«Ένιωθα από πέρυσι ότι οι μέρες μου στην Μπενφίκα τελειώνουν και ήδη έψαχνα τον επόμενο σταθμό της καριέρας μου. Η Μπενφίκα δεν συμφώνησε να με αφήσει ελεύθερο, ούτε καν τον επόμενο Γενάρη, οπότε δεν μπορούσα να μπω σε ουσιαστικές συζητήσεις με τον ΠΑΟΚ, που ενδιαφέρθηκε έντονα είναι η αλήθεια. Όταν όμως τον περασμένο Μάρτιο ήρθε στη Λισαβόνα ο κ. Γεωργιάδης να με δει σε αγώνα της δεύτερης ομάδας και δειπνήσαμε μαζί, αντιλήφθηκα ότι ο ΠΑΟΚ με πιστεύει και θέλει να επενδύσει πάνω μου. Μου αναλύθηκε το πρότζεκτ και φυσικά ήξερα τον ΠΑΟΚ και την καλή του σχέση με το πορτογαλικό ποδόσφαιρο. Συμφώνησα αμέσως και είμαι περήφανος για την απόφαση που πήρα», δήλωσε στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ ο Πορτογάλος στόπερ.

Η συνεργασία του με τον Κώστα Κατσουράνη είναι άψογη: «Ο Κώστας ήταν εξαιρετικός στη Μπενφίκα και χωρίς υπερβολή αν εκείνος ήθελε θα ήταν ακόμη στην ομάδα. Με είχε βοηθήσει πολύ από τότε και φυσικά ήταν ευλογία που τον συνάντησα κι εδώ! Η καθοδήγησή του είναι σημαντική για όλη την ομάδα και πολύ περισσότερο για μένα που παίζουμε δίπλα-δίπλα».

Για την έφεση που έχει παρουσιάσει στο σκοράρισμα, είπε: «Οι στημένες φάσεις είναι πολύ σημαντικές στο ποδόσφαιρο. Όταν έχεις εξαιρετικούς εκτελεστές όπως εμείς και τις δουλεύεις στην προπόνηση, έρχονται ευκαιρίες για γκολ! Είμαι χαρούμενος όταν βοηθάω την ομάδα μου… Αν είναι με γκολ, με μάχες, με τάκλιν, με νύχια και με δόντια, δεν έχει σημασία! Να κερδίζουμε και να βελτιωνόμαστε έχει σημασία».

Παράλληλα, είναι ενθουσιασμένος με την αγάπη του κόσμου. «Δεν υπάρχει ποδόσφαιρο χωρίς οπαδούς. Παίρνεις από την ενέργειά τους και χαίρεσαι με την χαρά τους. Είναι αμφίδρομο. Είμαι ξένος και καινούριος εδώ, όμως ελπίζω οι φίλαθλοί μας να δέχονται τα συγχαρητήριά μου για την ατμόσφαιρα που δημιουργούν», τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: