Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Oυντότζι: «Θέλω πάντα να σκοράρω»

Στις δυσκολίες, αλλά και τη σημασία του νικηφόρου αγώνα με τη Βέροια, στάθηκε ο Σαλόζε Ουντότζι

Oυντότζι: «Θέλω πάντα να σκοράρω»
Ο Νιγηριανός (πολιτογραφημένος Βούλγαρος) άσος του Άρη, τόνισε πως προσπαθεί να βρίσκεται πάντοτε στην κατάλληλη θέση την σωστή στιγμή για να σκοράρει, μιλώντας στην κάμερα της Nova. Για δεύτερη σερί αγωνιστική ο 27χρονος άσος, έδωσε το τρίποντο στην ομάδα του και μετά το τέλος του ματς είπε: «Είμαι τυχερός και είμαι στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη στιγμή αλλά είναι θέμα της ομάδας. Πάντα θέλω να σκοράρω και πάντα το έχω στο μυαλό μου. Όλα τα ματς είναι δύσκολα. Ήταν λίγο περίεργο το σημερινό ματς. Έγιναν κάποια περίεργα πράγματα αλλά καταφέραμε να κερδίσουμε. Είμαστε ομάδα. Δεν διαλέγουμε παιχνίδια, στόχος να παλέψουμε μέχρι το τέλος και να τα δώσουμε όλα».

Με την σειρά του ο Γιώργος Μαργαρίτης, άφησε αιχμές για τον διαιτητή: «Εμείς κρατάμε το αποτέλεσμα και τη διαιτησία την κρίνουν άλλοι. Ξέραμε ότι θα ήταν ένα δύσκολο ματς. Όμως αντέξαμε στην πίεση και καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Έχουμε πλέον καλή ψυχολογία και όσα δουλέψαμε βγήκαν στο γήπεδο. Όποτε κρίνει ο προπονητής μου ότι είμαι ικανός και έτοιμος να παίξω μπαίνω μέσα και προσπαθώ να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: