Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

«Πολύ σημαντικό βήμα για μένα ο Ολυμπιακός»

Την ικανοποίηση του για την μετακίνησή του στον Ολυμπιακό εξέφρασε σε δηλώσεις του ο Βασίλης Καββαδάς.

«Πολύ σημαντικό βήμα για μένα ο Ολυμπιακός»
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Βασίλης Καββαδάς, πριν την έναρξη της αναμέτρησης της ομάδας του με τον Άρη στο ΣΕΦ μίλησε στη Δημόσια Τηλεόραση εκφράζοντας τη χαρά του για την μετακίνησή του στους «ερυθρόλευκους» τους οποίους και χαρακτήρισε βήμα μπροστά για την καριέρα του.

«Για εμένα είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα, μια νέα αρχή και είναι ένα νέο ξεκίνημα στην καριέρα μου. Είμαι μόλις τρεις μέρες εδώ, μαθαίνω την ομάδα, προσπαθώ να μπω στο κλίμα. Είμαι ενθουσιασμένος, προσπαθώ να ενσωματωθώ για το καλύτερο δυνατό. Τα πάντα είναι διαφορετικά εδώ, κάνω ό,τι μπορώ για να μπω γρήγορα στο κλίμα. Ο Ολυμπιακός είναι δύο συνεχόμενες χρονιές Πρωταθλητής Ευρώπης, οι απαιτήσεις είναι μεγάλες και θα κάνω ό,τι μου ζητηθεί για να βοηθήσω», ήταν τα λόγια του διεθνούς σέντερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: