Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Μουρίνιο: «Στο μυαλό μου η Αγγλία»

Μουρίνιο: «Στο μυαλό μου η Αγγλία»
Την επιθυμία να εργαστεί ξανά στο αγγλικό πρωτάθλημα, μόλις λήξει η συνεργασία του με τη Ρεάλ Μαδρίτης, εξέφρασε ο Ζοσέ Μουρίνιο, μιλώντας στο «Sky Sports».

Ο Πορτογάλος τεχνικός δήλωσε οπαδός της Τσέλσι, όμως άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να εξετάσει πρόταση από κάποια άλλη ανταγωνιστική ομάδα.

«Όταν μιλάω για αυτό στην Ισπανία, μετατρέπω αμέσως τα λόγια μου, όμως δεν μπορώ να αρνηθώ αυτό που είναι σαφές στο μυαλό μου. Μετά τη Ρεάλ Μαδρίτης, η Αγγλία. Αυτό είναι σίγουρο, αλλά ξεκαθαρίζω ότι συνεχίζω εδώ που θέλω να είμαι», ανέφερε αρχικά και πρόσθεσε:

«Όλοι (έχουν μία επιλογή). Είναι μπλε. Είμαι με την πλευρά του Λονδίνου, αλλά είμαι επαγγελματίας».

Δείτε το σχετικό βίντεο





πηγή: sport-fm.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια: