Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

"Ευχαριστώ που με ψηφίσατε"

Το βραβείο του MVP της προηγούμενης αγωνιστικής, χάρη στην απόδοσή του εναντίον του Λεβαδειακού, παρέλαβε την Παρασκευή ο γκολκίπερ της Βέροιας Γιόναθαν Λόπεθ.
"Ευχαριστώ που με ψηφίσατε"
Παραλαμβάνοντας το έπαθλο από τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή της Βέροιας Τάκη Παπατζίκο, ο Ισπανός τερματοφύλακας δήλωσε:
"Είμαι πολύ ευχαριστημένος που κέρδισα αυτό το βραβείο. Θέλω να το αφιερώσω στην οικογένειά μου, τη γυναίκα μου και το παιδί μου, που βρίσκονται στην Ισπανία. Ευχαριστώ τους φιλάθλους που με ψήφισαν και εύχομαι να παίζω πάντα καλά και να βοηθάω την ομάδα μου.
Στενοχωριέμαι που είμαι τιμωρημένος και δεν θα μπορώ να προσφέρω στον επόμενο αγώνα, είμαι όμως ικανοποιημένος που συνέβαλα ώστε η ομάδα μου να κερδίσει έναν πολύτιμο βαθμό στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: