Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Δεν ξεχνά την Μπιλμπάο ο Μαρτίνεθ!!

Δεν ξεχνά την Μπιλμπάο ο Μαρτίνεθ
Μπορεί στα έξι χρόνια που ήταν στην Αθλέτικ Μπιλμπάο να μην πανηγύρισε κάποια «κούπα», αλλά ο Χάβι Μαρτίνεθ αγαπήθηκε όσο λίγοι παίκτες από το σύλλογο της Βασκονίας.

Ωστόσο, από το καλοκαίρι και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια θα φοράει τη φανέλα της Μπάγερν Μονάχου. Αυτό, όμως, δεν κάνει τον 24χρονο να ξεχάσει τις ωραίες αναμνήσεις που έχει με την ομάδα της Ισπανίας.

«Σύντομα θα πάω να αποχαιρετήσω τους πρώην συμπαίκτες μου. Δεν είναι μόνο συμπαίκτες για εμένα, αλλά και καλοί φίλοι. Θέλω να τους ξαναδώ και να τους χαιρετήσω. Πέρασα έξι υπέροχα χρόνια στο Μπιλμπάο και ένα κομμάτι της καρδιάς μου ανήκει σε αυτή την ομάδα, αφού έχω μόνο καλές αναμνήσεις από εκεί», ήταν τα λόγια του Μαρτίνεθ.

Παρόλα αυτά ο Βάσκος χαφ δεν είχε να πει μόνο καλά λόγια για τους παλιούς του συμπαίκτες, στην Αθλέτικ Μπιλμπάο, αλλά και για εκείνους της Μπάγερν Μονάχου: «Οι νέοι μου συμπαίκτες είναι εκτός από σπουδαίοι ποδοσφαιριστές και καλοί χαρακτήρες. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: