Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Το τρεμπλ θέλει ο Ριμπερί!

Την κατάκτηση όλων των διοργανώσεων έθεσε ως στόχο της Μπάγερν Μονάχου ο Φρανκ Ριμπερί, ο οποίος αποκάλυψε πως επί Λουίς Φαν Χάαλ αδυνατούσε να ακολουθήσει τις οδηγίες που του έδινε .

Το τρεμπλ θέλει ο Ριμπερί

«Όλα πάνε εξαιρετικά στην Μπουντεσλίγκα και ελπίζω να συνεχίσουν έτσι, αλλά έχουμε πολλά παιχνίδια ακόμα. Πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι. Υπάρχουν δύο ακόμα τίτλοι που τους θέλουμε εξίσου το κύπελλο και το Τσάμπιονς Λιγκ»,τόνισε αρχικά ο Ριμπερί, επισημαίνοντας στη συνέχεια όσον αφορά τον Λουίς Φαν Χάαλ:

«Πρέπει να αμύνομαι όπως η υπόλοιπη ομάδα, αλλά όταν έχω την μπάλα εγώ αποφασίζω αν θα κάνω κοντινή η μακρινή πάσα. Ο πρώην προπονητής μας, Λουίς φαν Χάαλ, πάντα μου ζητούσε να ακολουθήσω συγκεκριμένες οδηγίες. Εγώ του έλεγα να με αφήσει να παίξω το παιχνίδι μου. Είχα τη δική μου φιλοσοφία, όλα τα άλλα δεν ήταν Φρανκ Ριμπερί. Τώρα με τον Γιουπ Χάινκες είναι εξαιρετικά».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: