Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Φιγκερόα: «Θέλω να μείνω»

Την επιθυμία του να παραμείνει και του χρόνου στον Παναθηναϊκό επανέλαβε ο Λουτσιάνο Φιγκερόα, μετά την νίκη κόντρα στην Ξάνθη.

Φιγκερόα: «Θέλω να μείνω»
Θέλει να μείνει και το δείχνει!

Ο Λουτσιάνο Φιγκερόα επανέλαβε πως και του χρόνου θέλει να αγωνίζεται με την φανέλα του Παναθηναϊκού, καθώς είναι πολύ χαρούμενος στην Ελλάδα.

«Ποτέ δεν είχα καταφέρει να βάλω ένα γκολ από τόσο μακριά αλλά εκείνη τη στιγμή είχα εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και έτσι σούταρα. Δεν στόχευα να βάλω τη μπάλα εκεί αλλά ευτυχώς μπήκε και αυτό έχει σημασία. Είχε επιτυχία. Σε αυτό το παιχνίδι παίξαμε καλά. Είχαμε ανάγκη να τερματίσουμε εδώ που τερματίσαμε για να υπάρξει μία περίπτωση για είσοδο στις θέσεις της Ευρώπης. Ξέραμε ότι ήταν μία περίοδος κακή αλλά στον τελευταίο αγώνα κάναμε τα πράγματα όπως έπρεπε και έτσι κλείνουμε θετικά» είπε αρχικά και συνέχισε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος με τους φιλάθλους. Δεν πίστευα ποτέ όταν θα φώναζαν το όνομά μου. Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ, ο κόσμος με έχει αγκαλιάσει και αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα και ευχαριστώ το σύλλογο που μου στάθηκε σε μία δύσκολη φάση για μένα. Θέλω να μείνω και να συνεχίσω στον Παναθηναϊκό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: