Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

«Με τη μπάλα στα πόδια είμαι ευτυχισμένος»


«Με τη μπάλα στα πόδια είμαι ευτυχισμένος»
Το… σύνθημα για αντεπίθεση στο πρωτάθλημα, αρχής γενομένης από το παιχνίδι με την Κιέβο της ερχόμενη Κυριακή, έδωσε ο Βίκτορ Ιμπάρμπο μιλώντας στο παρασκήνιο της παρουσίασης του ημερολογίου της Κάλιαρι για το 2013. Ο Κολομβιανός εκτίμησε πως η πρόκριση της ομάδας στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ιταλίας θα αποτελέσει μια νέα αρχή, τόσο για εκείνον, όσο και για την ομάδα του.

Στη Σαρδηνία μιλούν με τα καλύτερα λόγια για το ταλέντο του. Ο πρόσφατος τραυματισμός του δείχνει να ανήκει στο παρελθόν, κάτι που του έδωσε το δικαίωμα να αγωνιστεί στο Κύπελλο Ιταλίας κόντρα στην Πεσκάρα, πραγματοποιώντας πολύ καλή εμφάνιση. Ο λόγος για τον Βίκτορ Ιμπάρμπο, ο οποίος δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον της ομάδας του, μιλώντας κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του ημερολογίου της Κάλιαρι για το νέο έτος.

«Είμαι πολύ αισιόδοξος. Η πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ιταλίας, μετά από μια πολύ καλή εμφάνιση, είναι σημαντική για την ομάδα. Θα μας δώσει την απαραίτητη ώθηση για να κάνουμε μια νέα αρχή στο πρωτάθλημα και να προσπαθήσουμε, από το παιχνίδι με την Κιέβο κιόλας, να μαζέψουμε βαθμούς και να νιώσουμε πιο άνετα», τόνισε ο Κολομβιανός άσος.

Στο ματς του κυπέλλου επανήλθες μετά από το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετώπισες. Πώς κρίνεις την απόδοσή σου; «Όπως πάντα, είμαι ικανοποιημένος. Μου αρκεί να έχω τη μπάλα στα πόδια μου και να αγωνίζομαι για να είμαι ευτυχισμένος. Ελπίζω να συνεχίσω έτσι, αρκεί να είμαι υγιής», σημείωσε ο Βίκτορ Ιμπάρμπο.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: