Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

«Πλέον έχω τη δική μου ταυτότητα»

«Πλέον έχω τη δική μου ταυτότητα»
Τόσα χρόνια ζούσε στη σκιά του μεγάλου του αδερφού και όλοι στο ποδοσφαιρικό στερέωμα τον ήξεραν ως τον αδερφό του Φάμπιο Καναβάρο.

Ωστόσο, με πάνω απο 200 παιχνίδια με τη φανέλα της Νάπολι, ο ίδιος ο Πάολο Καναβάρο θεωρεί ότι με αυτά που έχει πετύχει, ο κόσμος πλέον τον αναγνωρίζει και έχει την δική του ταυτότητα.

«Δεν είμαι πλέον ο αδερφός του Φάμπιο. Ο κόσμος με αντιμετώπιζε έτσι όταν πρωτοήρθα στην ομάδα, αλλά τώρα έχω πλέον τη δική μου ταυτότητα, ως ο αρχηγός της Νάπολι», ήταν αρχικά τα λόγια του.

Αναφορικά με την αναμέτρηση με την Ίντερ, είπε: «Ο Τζουζέπε Μαρότα της Γιουβέντους μας έχει χαρακτηρίσει ως αντι-Γιουβέντους, αλλά θεωρώ ότι αυτόν τον ρόλο τον έχει η Ίντερ. Εμείς στον αγώνα που θα παίξουμε με τους “νερατζούρι” θα πρέπει να μην υπολογίσουμε την κούραση απο τον Γιουρόπα Λιγκ και να προσέξουμε την ποιότητα του αντιπάλου».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: